Sova blir...

Har precis tagit en varm och lång dusch, så nu blir det en sista cigg och sen hoppa i sängen =) Ska bli skönt att få sova ordentligt inatt. Och så har jag skolan imorgon, ska lämna in jantelags-grejen och uppsatsen, äntligen!

Lördagen börjar närma sig och imorgon blir det en tripp till bolaget, så jag slipper det på lördag =) Fan vad kul det ska bli att få festa ihop med Åsa igen, det var hundra år sen :O Njae, kanske inte riktigt men nästan ;P

Och min telefon är äntligen på väg, hoppas att den hinner komma imorgon bara :) Just nu är den på väg från Malmö, så om jag har riktig tur, så får jag den imorgon :D

Nej godnatt på er alla! Sleep tight!


I miss my darling <



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0