Sova lite kanske

Klockan är ju rätt mycket ändå, så det är nog dax att ta sig till sängen :)

Har varit en bra dag idag, vi hade Kent här på besök så han och Christian kollade på bilen. Men ännu ingen framgång. Hoppas det ordnar upp sig snart..

Idag syndade vi faktiskt :O Vi var ner och köpte kebabtallrik :) Och fast jag skulle ha mild sås, så var det inte helt fel med stark. Haha. Att fela är mänskligt =) Haha.


Blev att vi fastnade med spelet ikväll också, skoj som vanligt. :)
Vi måste få vara lite nördiga ibland :)
Men nu blir det en sista cigg och sen hoppa ner i sängen, så godnatt på er. =)

Jag har äntligen laddat ner ett teoriprogram för körtkortet! Yes, vad  jag är bra ibland :D Så nu framöver blir det plugga och plugga :) Jag SKA ha det där körkortet innan sommaren :)

 Vart är du, min vän? =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0