today is the day

Idag händer det, Åsa och jag ska festa som aldrig förr. =) Gud vad roligt det ska bli :) Ska nog springa bort och möta dom när dom kommer med bussen sen :)

Igår bar det av till min syster och hjälpa henne med diskmaskinen, eftersom min mamma hade slagit ihjäl henne om hon fått reda på att hon gjort det själv när hon blivit beordrad sängläge. :P Haha. Blev kvar där till 11 igår kväll. ;P Gud så tjock hon är :P Men det är väl inte så konstigt när det är två bebisar därinne. :P Haha.

Fick reda på att jag blivit något som jag inte varit förut, men som jag inte skriver här, för ifall att personen som inte vill att jag ska veta läser min blogg.. Tror dock inte att personen gör det, men man kan aldrig vara säker ;) Men glad som fan är jag, och önskar dem lycka till! =)

Nu blir det att sätta på lite kaffe, på återseende (hörande/läsande?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0