helgen är slut, och nu vecka har börjat.

Har varit en bra helg. =) Som så många helger förr.
Har varit hos Marita och kollat på när dom byggt altan, blev verkligen jättefint =) Och gud vad Christian har slitit i värmen =)

Har hunnit med en del faktiskt sen jag skrev sist, men kommer då inte ihåg allt vi gjort.. Var iallafall på crossbanan med Christians arbetskompis och hans son som skulle köra lite, och jag kan erkänna att det kliade lite i fingrarna på mig när jag hörde crossarna. ;)

Har varit på skjutbanan i Kil också, med Patrik och Christian. =) Hade med oss Ronja upp, (P och A's hund) var så mysigt att gå däruppe i skogen, förutom allt jädra pollen. ;P Var rätt så sliten efter promenaden och all frisk luft =) Skönt!

Idag sitter jag och väntar dels på att solen ska kika fram igen och att AF ska ringa mig. Det har ju blivit strul från AF's sida så jag kanske inte får något sommarjobb iår. Bra! :/ Men får hoppas att han fixade detta ändå, annars blir det nog inte en så himlans rolig sommar. :S

Kände häromdagen att jag verkligen vill få körkortet klart också, men utan sommarjobb så får jag nog snällt vänta, för det är då fan inte gratis. Man borde få något bidrag eller något till det där. Eftersom man kan söka fler jobb med körkort utan att dom kastar ansökan i dokumentförstöraren med en gång.
Det skulle vara så skönt och bara få ta bilen och åka någonstans utan att vara beroende av andra. Kunna få den där lilla frihetskänslan. Det vore inga fel. =) Men min tur kommer nog också =)

Var till Åsa en sväng igår kväll och tog en rök, var himlans trevligt =) Försökte sälja Therese till henne, men hon var inte intresserad just nu. ;P
Christian var ju till och med villig och betala Åsa om hon köpte Therese. (syskonkärlek, ni vet!) Haha, "Hon är ju rostfri", var min snälla kommentar, och det stämmer ju faktiskt. Tror faktiskt inte att Therese har börjat rosta. Hehe.

Nej nu blir det en rök, och soldansen kanske :D

Hörs.


Ps. Tror det nationella provet gick vägen =) Skulle ju skriva en uppsats om datorer, simpelt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0