Nu är det dax igen..

Nu har jag äntligen tid att skriva ett par rader.. Har varit fullt upp sen sist jag bloggade :)

Torsdagen: Valborg och brasor.. Vi tillbringade kvällen uppe i Maljsö, och det var verkligen super trevligt =) Var så mysigt att stå och kolla på fyrverkerier och brasan <3

Fredagen: Blev det inte mycket, grillning och en cider eller två hos Desirée och Fredrik. Var verkligen hur kul som helst, och man hade rätt ont i kroppen efter studsmattan :P Haha.

Lördagen: Vi åkte till Gustavsvik med Patrik och Angelica. Och jädrar vad skoj det var. Och fy vad ont man fick.. :) Var verkligen värt varenda minut man var där :D Älsklingen hade ju inte varit där, så jag och Angelica tyckte att det var kul om vi kunde åka dit, och det var det verkligen :D Får fösöka hitta på något mer, snart igen :D Fick även besök på kvälls/natt-kvisten av Helena och Adde, var så kul och träffa dom igen =)

Söndagen: Spenderades med att bli tatuerad :D Så nu har jag fått mitt kinatecken i nacken :D Sen blev det god mat med Patrik och Angelica :)

Måndagen: Var vi hos Reidun och Tobbe mest hela dagen :D Raringen fick sig ju en tatuering han med :D Blir skitsnygg när den bli klar :D Fast jag tyckte lite synd om honom när han hade ont ;P <3


Tisdagen; Blev väldigt lugn =) Träffade underbara Åsa och söta Linda en sväng :) Skrattar väldigt mycket när jag träffar dom :) Blev även att vi körde hem Åsa till stora staden Segmon. Haha. Blev mer skratt där innan vi åkte hemöver. :D Saknar dom otroligt mycket ibland.. =)

Idag har jag vart hos mamma, spelat kort med Angelica och nu ska jag träffa Therese en sväng :) Fullt upp hela tiden :) Så skriver kanske mer sen..

Bilder kommer komma upp på BDB =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0