Onsdag

Ja då var det mitt i veckan igen, usch var tråkigt.. Älsklingen har ju börjat jobba igen. Gud vad veckorna går fort när han är ledig :/ Får hoppas det går fort nu också :)

AF ringde idag, och på onsdag nästa vecka ska jag och träffa Lena :)
Blir antagligen jobb i sommar :) Gud vad skönt :D
Blev riktigt glad, så nu hoppas jag bara att det blir så också =)

Om 2 dagar fyller min lillebror 16 år =) Herregud.. :D
Jag får väl acceptera det faktum att min lillebror inte är så liten längre :D

Nu ska jag ta disken och sen göra en kopp te och krypa ihop i soffan :)
Kanske blir och träffa Åsa och la familia imorgon :D Yääy :D

Hej så länge =)

Underbara människa <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0