Oj oj, vad duktig jag är ibland :D

Snart klar med arbetet, men motivationen börjar tryta rätt rejält. Jag har ju någon mer dag på mig som tur är. För om jag skriver klart det nu så kommer det inte alls bli bra. Har nog lite tid imorgon och på söndag jag kan avvara till det. :)

Är på halvnere humör också, (jag vill också klaga lite) för älsklingen fick man se typ 5 minuter idag. :/
Han åkte redan vid 14-tiden, han skulle in till stan och leta present åt mig :) Så han skulle möta upp Helena när hon slutade. Han är bra söt som ska leta present :) Men det är så himla tråkigt att man inte ses typ alls idag. Jag hade ju iaf velat ha lite mer än 5 minuter kanske, men men. Vi får ju ses när han kommer hem till möran iaf. Tur det. <3

Ikväll blir det förhoppningsvis film med Angelica och Desirée. I så fall så ska vi kolla på Twilight, jag har ju inte sett den än. Ska bli riktigt skoj :) Hoppas det blir film nu bara. :) Annars sitter jag väl hemma och glor istället. Har inte lust med något annat ändå.

Nej om man kanska ska försöka göra något att äta kanske?
Usch, inte ens det lockar.

”If you play, you play to keep”



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0