Onsdagen.

Kommit hem från T nu, var en riktigt trevlig kväll som vanligt. Grey’s anatomy och skratt som vanligt och oj vad man behöver det ibland. Haha. Åt en del skrattar man en väldans massa. Ja herregud. HA f*cking HA! ;P

Läsa lite för provet imorgon är vad jag tänkt att jag ska göra, bara läsa igenom det snabbt och hoppas på att jag klarar det imorgon.

Var för övrigt på en föreläsning av Mattias Klum (fotografen) idag, och han var verkligen superduktig, både på att prata och på att fotografera. Det var verkligen kul och lyssna på honom. Får hoppas att han kommer fler ggr så man kanske kan gå och kika igen. :) För att läsa lite om honom så kan ni gå in på hans hemsida, fanns lite bilder och lite annat där för den intresserade. :) Sen kan ni även kika in på expedition sverige, även där är Mattias inblandad, och det verkar bra. :)


Ibland längtar jag till sängen, typ nu.
Men tomt det är det verkligen.
Saknar redan raringen, och jag har inte ens lagt mig än. <3
Usch vad det här är jobbigt ibland. :-/

Nej nu blir det sängen, godnatt.

”Kurder har inget land och Catrin har inget liv” – Bra där Fröken C, bra där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0