Så här är det..

Jag kom inge längre med design och allt vad det heter, så därför ser det ut som ett kaos med den gröna färgen lite var stans. ;P Men det ska ändras, vasr så säker, så här kan det inte se ut. Haha..

Nu bär det snart av till Therese på dejt, har sett fram emot det ett tag nu.
Pizza och grey’s anatomy, tillsammans med den förtjusande Therese, kan det bli bättre?
Jag svarar själv, nej verkligen inte! :D

Jag tror radion har hatat mig idag, vilken radiokanal jag än har lyssnat på så har den där jädra Robbie Williams och hans senaste låt varit i full gång eller så spelas den väldigt snart efter jag har bytt kanal.
Jag går hellre på karaoke-kväll med Bert Karlsson än och lyssna på honom. Och Bert, honom gillar jag verkligen inte!

Sådär, var tvungen att lätta mitt hjärta lite.

Nu blir det att göra sig iordning.
Therese, snart hörs vi :D Hihi.

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0