Amen för helvete...

Alltid är det något krångel på denna jädra blogg-plattform.
Nu är det statisktiken som krånglar.
Jag får se antal besökare för den 21:a, men inte för den 22:a.
SLUTA KRÅNGLA MED ALLT.
Och fixa alla funktioner som är både nödvändiga och bra och ha. Vill ju kunna flytta över inläggen från gamla bloggen också. Men det får jag väl vänta ytterligare ett år eller två på. GaaH.

Ryggen värker, och nu ska jag sova, imorgon blir det en religions-lektion och sen hem och tvätta är det tänkt. Yääy. Och tillråga på allt så jobbar raringen, så det blir till att sova själv. Usch! Gud vad det är synd om mig! HAHA. xD Ser fram emot lördagen iaf :) Då blir det yääy, yääy, yääy :D

God natt på er. Dålig natt på mig. (pessimist, javisst. Men bara ibland.)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0