Ja herregud...

Oj vad jag gillar min besöks-statistik =) Den har legat ganska högt nu ett par dagar. Inga fel, inga fel alls.
Undrar vad folk är så nedrans nyfikna på, jag skriver då inget vettigt. Bara en och annan bitterhet ibland.
Men men, glad för besökarna är jag iaf.
Besök gärna mera vet ja :D

Miss T, Miss T du är att då en galen människa :P Att umgås med dig och Christian samtidigt…. det går inte :P Ni blir så barnsliga ihop! ;P HAHA. Men man får skratta en massa iallafall.
Jysk och IKEA blev det idag, massa skoj :D

Blev lite nya kuddar till sängen, typ 4 tycken och 3 soffkuddar. :)
Väldigt nice. :) På IKEA blev det ljus och ett fat att ställa dom på, och galgar. :)


Var dom inte tjusiga så säg? :D
Vi blev nöjda iallafall :)

Nu blir det Idol igen :) Hej på sig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0