Jag ska bli berömd!

Oyes indeed!
Jag ska skriva en låt, inte en hel låt, bara en halv ungefär. Och melodin, den snor jag från någon annan, så det enda jag ska göra egentligen är och skriva lite text som passar ihop med en melodi som redan finns. Men jag ska inte sjunga den, ni får helt enkelt lära er melodin och läsa texten själva. 
Det är mitt sätt att bli berömd på. Låter ju alldeles underbart.
Allt fungerar bara man har lite tillit till sig själv, eller hur?

En del behöver tro mer på sig själv och en del behöver inte tro mycket alls. (Typ jag, för jag vet att jag är så nedrans bra.)

Haft en trevlig kväll med Miss T, skoj som vanligt. Hade även T’s kusin Anneline där en sväng också. Skrattade en massa där på slutet. Mina knäppningar med fingrarna bara slutade fungera, mitt uppe i en ”diss-rörelse”, och så får det inte gå till. Får öva mer på det tills nästa gång vi ses. Imorgon kanske?
Då ska jag visa dig hur en riktigt bitchig diss går till.
För dom är jag bra på, ibland iaf.

Är en smula övertrött, så nu får det faktiskt bli till att sova.
Skola imorgon, yääy för mig.

Hur är vi människor funtade egentligen? Ibland går det över mitt förstånd.
Någon/några tänker nog nu, ”Men Fröken C, ditt förstånd är det inte svårt att nå över”
Men ibland är jag faktiskt inte så dum som jag verkar, så det så!
Bara att inse, det finns en del bra tankar i huvudet på denna flickan. :)

C ya! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0