Och vart är Kissie? :O

50 minuter har gått, programmet är slut. Och inte en skymt av Kissie.
Och allt ståhej i alla bloggar runtom på internet om att Kissie och Linda Rosing ska vara med på tv och debatten om plastik-kirurgi. Linda Rosing har sagt en del, och hon var verkligen vettig ikväll.

Men frågan är: Vart f*n var Kissie då? Allt tjat överallt om ingenting, jag såg fram emot och se om hon hade något att säga. Men Kissie ställde in. Pga att, jag citerar från Kissies’s blogg: ”Jag är för skönhetsoperationer men f*n inte Linda Rosing haha..”
Det var en ursäkten till att inte vara med. Herregud. Hade varit roligt och höra Kissie’s åsikt. Men icke, det blev inte av.

Ja, jag blev besviken. För jag fick mig faktiskt inte ett gott skratt.

Fejk – No thanks!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0