On the road again. :D

Detta inlägg är helt och hållet till söta familjen Alkemyr/Dalgren i Segmon :D

Igår fick jag ta och ringa Åsa för att höra om dom ville ses idag :)
Och det ville dom. :D
Så vid halv 3 bar det iväg mot Segmon.
Det var verkligen jättemysigt att få hälsa på efter sååå lång tid.
Har ju för fasiken inte varit där på 3 månader. :S Det är väldigt lång tid, och jag insåg vad mycket jag hade missast. Linnéa pratar om aldrig förr och hittar ständigt på nya hyss :D Härliga unge :D
Hon var liiite blyg för oss en stund, men det släppte ganska fort. Lärde henne att man kan knacka på Christian’s panna och säga ”Hallå, är det någon hemma?” och kalla honom för apa för att han var så hårig.
Hon var så söt när hon knackade på C’s panna och sa ”Hallåå, hemma?”..
Ja, dom timmarna hos la familia var alldeles underbara och jag hoppas att det blir snart igen :)

Var så skönt och få se Åsa igen också, bästaste Åsa.. <3
Nu får du se till och krya på dig, så där kan du inte gå länge till :)
Love you all <3 även dAAl, å han inte känner sig utanför :D

Hejpa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0