Pust..

Nu blir det snart en sväng till Therese. :) Ska försöka göra en insats på motions-cykeln, för nu var det evigheter sen. Dax att ta tag i det här nu en gång för alla. :D Det låter bra iaf. Och dom säger att det är halsosamt och träna. Kanske ska ta och skaffa mig ett sånt där gymkort. Vore inga fel.

 

Vad är det för fel på en del människor?
Är det någon som har någon aning om vad som bligger bakom att en del människor beter sig som puckon, och ibland rent av patetiskt?
En del behöver verkligen ta tag i sitt/sina liv och börja växa upp.
Välkommen ut i verkligheten!
Om ni inte hittar in i den så kan jag ta och berätta för er till punkt och pricka vad den innebär. Gladeligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0