Trött, så trött..



Inte helt fel efter lite träning. :) Bortse från energi-drycken ;)

Det var riktigt skönt att få göra lite nödvändigt ont i motionslokalen hos Therese idag. :)
Absolut inga fel alls. Snart igen hoppas jag.
Tack för ännu en trevlig kväll Therese :)

Gick hem därfrån för ca en timme sen, tog disken här hemma. Så nu har jag krupit upp i soffan, blir snart en varm härlig dusch och sen sängen. Skola imorgon, ska skriva en nedrans labb-rapport. Yeey!

Äntligen onsdag imorgon, älsklingen är ledig en heeeeel vecka <3
Ska försöka komma iväg till jysk och handla lite någon dag i veckan. :) Inga fel, behövs lite nytt och fräscht (Hur fasiken stavas det?) och ut med det gamla. :) Har lite tankar om hur det kommer se ut när det är färdigt, får hoppas att det blir så. :) Jag lovar att det kommer bilder på det färdiga resultatet :)

Kan fortfarande inte fatta vad folk pysslar med?
Jag har mina teorier, och det verkar som om det är som jag tror.
Ja, käre värld!

Hejpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0