"Vill due hae en cheybab" xD

Lovade att jag skulle bjuda på ett glatt inlägg. Och idag har det inte varit mer än skratt hemma hos Syster Yster.
Shan ”The man” Atci är bara för rolig, jao. Haha.
Blev även lite kort, dock inte många, men några som jag kan bjuda på inatt iaf =)
Fick inga bra på Skorpan (Emir) och Smulan (Tuana), men det får bli nästa gång.
Det var ju inte sista gången jag var där precis. Fick iaf kort på Trollungen (Yusuf) :)

 
Sötunge. :)


Får även bjuda på en bild med mig också =) 

 
Så trött, så trött. =)


Kan man bli mer söt?

Imorgon blir det tvättstugan vid 13, eftersom jag kom på att kläderna jag vill ha på mig imorgon kväll ligger i tvättkorgen. Tur för mig att det fanns en tid ledig imorgon så jag hinner få dom torra.
Ser fram emot en kväll med Miss T imorgon, skoj as usual. ;D

Nu blir det en skål med (päron)yoghurt, valde den mest för färgen på förpackningen (grön, ofcourse) och müsli. Inga fel det inte.

Sedär, jag klarade av ett inlägg utan att vara bitter. Har ni tur så hinner jag kanske med ett inlägg imorgon med.

Natta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0