Håhåjaja..

Ja då var det dax att lämna in sin telefon på lagning (igen), jag blir så trött.. Högtalaren har lagt av (igen). Typiskt mig, telefoner och jag går inte ihop. Jag och det tekniska överhuvudtaget, går inte ihop. Får hoppas att dom fixar den åt mig igen =) Tur att jag inte hade lämnat tillbaka Fredriks telefon än, för nu behöver jag den :)

Idag har vi varit och hjälpt Therese att sätta ihop en byrå =) Blev jättebra, och det kommer bli jättefint när det är färdigplockat också :) När det var kalrt så åkte vi till garaget en sväng, och där var det iordning-plockat och städat. Vad duktiga Älskling och Patrik har varit =)

Sen efter vi varit där och grejat lite (Christian grejade, jag tittade på, garage är inte min grej), så åkte vi tillbaka och hämtade upp Therese, åkte hem och åt god mat och kollade på idol. Eller ja, slutet iaf. Och herregud vilka människor det finns. :O Men skulle nog vilja ha lite av deras mod. För det är nog en utmaning för dom flesta att gå till idol-audition. Jag skulle inte klara av att gå in där, jag skulle nog svimma innan jag skrivit in mig i kön. Haha.

Nej nu blir det nog till att krama kudden, eller raringen. :)
Ingen skola förens 15.20 imorgon, inga fel. Men ska försöka att inte sova bort allt för mycket av dagen, har lite som behövs göras här hemma.
Godnatt på er folket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0