Idag är det fredag..

Men det känns inte så, är jättetrött efter dåligt med sömn och ett par timmar på stan.
Tack Angelica för hjälpen, så skönt att få lite hjälp och råd =)

Hittade ett par stövlar. :) Med Angelica’s hjälp förstås =)

Får tyvärr inte upp någon bild, eftersom min mobil fortfarande är på lagning och min kamera vill inte samarbeta med mig. Tekniska prylar, usch!

Natten till idag blev sådär, jag var på kasst humör och det fick C lida för. Hackar på allt, missuppfattar och tror, men det är sån jag är ibland, vill inte det, men det blir så ändå, och tack C för att du fortfarande står ut med mig.
Älskar dig så det gör ont, finns ingen annan än dig, hoppas och tror att det kommer hålla <3 Är så glad för att det är vi, finns inga ord som kan förklara det bättre än : Jag älskar dig! <3

Somnade inte förens raringen kom hem från jobbet imorse, låg och vred på mig från klockan var ca halv 3. Ingen höjdare, men jag var stönig och tänkte att om jag inte går upp någonting så kommer jag somna tillslut, men icke. Inte förens Han kom hem och kröp ner brevid, då somnade jag! =)

Så nu ska jag göra te och titta på idol och tycka synd om mig själv :)

Längtar till imorgon, skoj ska det bli =)

Hejda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0