Nice nice nice :)

Haft lite tid för mina naglar, och det blir bättre och bättre för varje gång =) 
Det kunde varit värre, men nu syns inte alla skavanker på bilden heller ;P Haha. :)

Haft två prov i dag, datan gick bra och religionen gick nog faktiskt också bra :) Kan ju hoppas på det iaf. :)

Saknar raringen, som vanligt när han jobbar.

Här är han allt bra söt. ;) I min nya halsduk+mössa :D
Älsker’n så jädra mycket :) <3

Nu blir det nog ett glas cola, en sista cigg, och sen sängen :)
Imorgon blir det IKEA med Miss T :) Och hon är nog den bästa Miss T också :)
Tur att jag har en alldeles egen Miss T, eller ja, jag får väl dela med mig av henne ibland också :P

Haha, nej nu börjar jag bli övertrött, godnatt på er. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0