Söndag.

Dax och sova, är inte speciellt trött, men det är ju skola imorgon, så det är nog bäst att gå och lägga sig =)
Ska åka med bussen vid 11, så jag borde försöka komma upp vid 9-10 iaf. Ska väl inte vara så svårt.

Älsklingen har gått och blivit sjuk han, usch vad tråkigt. :( Det är faktiskt lite synd om honom. Inge kul och vara sjuk ju. Tack gode gud så är jag frisk igen iaf. :)

Haft en bra helg för övrigt, men varit ganska trött.

Imorgon ska jag äntligen träffa bästa Nathalie, nu var det riktigt längesen.
Saknar dig vettu. :) See ya tomorrow. ;P

Nej, en nattcigg och sen krypa ner i sängen med raringen, <3

Godnatt på er!

(vilket jädra tråkigt inlägg, jag riktigt kände hur inspirationen var på topp (<–ironi). Oj en parantes i parantesen, så det kan bli. :P)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0