Torsdag kväll/natt..

Kollar på NCIS, en väldans bra serie.
Funderar på att sova.

Saknar en sån där alldeles speciell vän, Nathalie!
Hon är en sån där vän som man verkligen kan prata med om allt och ingenting.
En bättre vän kan man inte få.
Varför har jag då inte tagit mig tid att träffa denna underbara människa?
Jag känner att jag svikit henne. Och hoppas att hon kanske kan förlåta mig och inte är alltför ledsen på mig.
Jag älskar dig min Nathalie. Glöm aldrig det, finns där fast det inte har märkts så väl!

Jag började fundera lite på det där med vänskap efter att jag läst Therese’s blogg.
Det hon skrev i sitt inlägg får en annan och verkligen tänka till och förstår lite mer än förut vad vänner egentligen kan betyda. Jag tycker att ni därute också ska ta er tid och fundera lite mer på vad ordet vänskap betyder för er, och vad det har för mening.

Nej nu ska jag försöka mysa lite med raringen =)
Hej! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0