Det fina vädret då?

Har haft lite att göra de senaste två dagarna. Varit i stan med raringen och kollat lite i affärer och varit i Segmon en sväng. :) Längtar så tills vi bor där nere. Ska bli såååå otroligt skönt med en större lägenhet! Och dom bästa grannarna ever! :)
Men men, tills dess så blir det att hälsa på La Familia Alkemyr/Dalgren. :) Och det är då inte dumt det heller. Blir en sväng till dom imorgon. Får hoppas att det blir fint väder också.

Igår var vi ju i stan och kollade lite. Hittade faktiskt, med Christians hjälp, ett par 3/4 byxor som jag kan ha ett tag. Börjar bli lite tajt i dom byxorna jag har. ;) Den lill* växer ju otroligt mycket och då gör ju även jag det :)
Fanns mycket annat fint också, men det tar jag nästa vecka när jag fått in pengar igen. :)
Synd att det är så dåligt urval till killar, om han hittade något han tyckte om så fanns inte rätt storlek, eller så var storlekarna helt knas. :( Men får kika nästa gång igen ifall det finns rätt då :)
Hittade ju solglasögon också, inga fel :)

Nu blir det kaffe, och sen dansa lite soldans eller något. För det här vädret går jag då rakt inte med på. Sol, ska det va! ;) Men det är väl för att jag har solglasögon nu, som det inte finns någon sol. Det var som Christian sa. Haha.

Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0