Redan söndag..

Vart tog den här veckan vägen?

Sitter med färg i håret nu och hoppas på ett bra resultat. Slängde ju i avfärgning igår och det var mindre vackert kan jag lova. Men blev lite förtjust i den kopparfärgen som blev längst ner på topparna, får se om jag inte blir det framöver. Nu är siktet inställt på att bli ljusare brun än vad jag var förut. Kan vara skönt nu när det börjar bli varmt att inte vara så mörk.

Fredagen bjöd på en trevlig kväll med Nathalie, och god mat på Kebabhouse. Vi ses alltför sällan och man har ganska mycket att ta igen. :) Blev en hel del skratt och massa prat under kvällen som gick :)

Igår var jag hem till syster yster och träffade barnen en sväng, och innan jag gick dit så pratade jag med Yusuf i telefon. Barn är bra roliga dom.

Yusuf; Hej Moster.
Jag; Hej Yusuf.
Yusuf; Varför är du tjock?


Haha, behöver jag säga mera?
Underbar är vad han är iaf. Och det var väldigt kul att se dom igen. Nu har tvillingarna Emir och Tuana blivit så stora som ett år gamla. Och nu på tisdag så fyller mosters lilla buddagubbe 3 år. Vart tar all tid vägen?

Längtar så efter våran lilla skatt så det är inte sant. Och när man längtar så går tiden inte fort alls. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. :) Det har jag blivit lärd. :)

Nej nu blir det till att skölja ur hårfärgen och hoppas på att det inte blivit totalt kaos.

Hej så länge!


Kommentarer
Emmelie

Svar: Visst är den!! Har varit min favorit ända sen jag var liten :)



Ahh DDB är ju super! Jag brukar vara där inne och snoka ;) Hade dock inte sett "det där" innan.. Blir till att kolla upp snart ;)puss

2010-04-25 @ 15:02:23
URL: http://foxfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0