Valborg.

Då är det valborg igen, vad fort det har gått. Tyckte inte det var längesen det var det ju.
För oss blir det att åka till Helena, gud vad jag saknar henne ibland.! Vi ses ite alls på samma sätt längre. Och det gillas inte alls. Men nu ser jag/vi fram emot en trevlig och rolig stund med henne iaf :)

Igår var vi iväg till Trollhättan, vi var med en arbetskompis till Christian som skulle hämta en bil där nere :) Allt såg jättebra ut och han tog med sig bilen. Men på vägen från T-hättan så tog han sig kanske 5-6 mil så skar bilen. Alltså för er som inte förstår vad skar betyder, så är det helt enkelt, bilen slutar fungera. ;) Christian och Niklas bestämde sig för att, det här går att lösa med bogsering. Inga problem. Så vi hade Niklas på släp resterande 15 mil. Och det var ingen laglig bogsering inte, men det hade jag inte väntat mig med dom där två. Haha. Bogserade väl i hastigheter mellan 80-100 km/h så ofta det gick.
Ja vi tog oss ju hem iaf :) Inga fel det! Man fick skratta lite grann åt de båda herrarna och det var kul och se något annat än detta Grums.

Kvällen blev det film med Angelica och Patrik. :) Händer inte ofta att vi umgås med dom heller. Så det var riktigt trevligt :)

Ska göra ett separat inlägg med nya bilderna på syster Sandras barn nu. Dom har blivit så stora. :)

Hejpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0