December månad..

Nu är det en ny månad, eller ja det har det varit sen igår men ändå. Fy vad fort hela det här året har gått. Speciellt dom senaste 4 månaderna. Det känns inte som att det var lite mer än 4 månader sen Nellie låg i magen. Det känns som att det var max ett par veckor sen vi åkte till förlossningen ju. Helt otroligt!

Snart är det jul och sen är det nyår. Som sagt helt otroligt vad fort tiden går.
Nu sitter jag och vaggar Nellie i babysittern (hon tycker tydligen om att sova i den) samtidigt som jag njuter av en kopp kaffe och bloggar. Ute är det så himla fint idag och inte så där äckligt kallt. Kanske ska ta en tur ute sen. Det märks. Är lite rastlös även om Nellie och jag egentligen har fullt upp.
Så vad ska ni andra hitta på idag? :)


Ska sätta mig och fnula lite på designen till bloggen nu. Det svåraste är nog headern.
Ja, om ni har tur så kommer nya designen upp senare idag :)

Nu, mer kaffe och pepparkakor! :)


Kommentarer
Jannica

Gå in på download.com och ladda ner photo scape. Jätte bra peogram. Den använde jag för att göra min header. Man kan sätta ihop bilder, man kan ändra ljus och massa. Och de programmet är lätt att förstå :)

2010-12-03 @ 11:09:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Stephanie Ampel

mm gott med pepparkakor!

2010-12-03 @ 12:44:05
URL: http://ampelos.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0