Ny design.


Eller ja, design vet jag inte om jag ska kalla det. Egentligen bara lite ny färg och text (storlek och färg). Det enda i design-väg är ju egentligen headern. Haha. Blev ganska simpelt och det känns bra. Den känns inte ond mot ögonen när man klickar sig in och färgerna är behagliga ihop. Så ja, jag är nog nöjd. Ett tag.

Vad har vi gjort idag då? Ja ni, vi har banne mig slappat heeela långa dagen. Och det behövde vi nog båda två. Fast å andra sidan så är hon pigg på kvällen och ikväll så somnade hon vid 21.30. Efter en massa mys och lite gnäll. Hon var så trött till slut så att hon skrattade och grät samtidigt nästan. Men sova, det är banne mig farligt det. Man kan ju missa något. <3
Två nätter i rad har hon sovit mellan ca 20-06. Undrar om hon sover längre imorgon eftersom hon somnade senare? Hm, det återstår att se. :)

Nu ska jag ta och släcka ner och stänga av. Både tv:n, datorn och hjärnkontoret. Jag är trött!
Så godnatt på er!


Bjuder på en bild också:


Vårat lilla Charmtroll! <3


Hoppas det går som vi tänkt nu! Det vore så himla skönt att kunna hjälpa! :)


Kommentarer
Malin

Jäklar vilken söt bild på henne. =D

2010-12-03 @ 23:57:01
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Jannica

Guuuud så söt hon är :) Bloggen blev najs :D Jag blir aldrig nöjd med min. Vill ha bakgrundsbild men då delar de bara upp sig :S



Tack de är fint med mig, med dig med hoppas jag?

kramis

2010-12-04 @ 00:38:38
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Mormor Tuta

Nawh vårat lilla hjärta, blir ju aldeles tårögd när jag tittar påna, <3 puss

2010-12-04 @ 00:53:53
Nathalie Björlin

Fy vilken söting hon är:) önskar att jag kunde få träffa er oftare :( <3<3<3

2010-12-06 @ 13:31:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0