Över fort.

Hoppas att denna förkylning försvinner fort, febern har hållit sig nere iallafall, 37,9 förut. Och hon är inte fullt så tät, nu tar det sig ut. Hostar och snorar. Och är väldigt gnällig, stackars liten :( Hon har sovit ca 25 minuter sen klockan 10.30. Så nu äntligen efter lite gråt och gnäll så sover hon igen, ingen ställning passade riktigt bra och helst skulle vi stå upp och min rygg pallar inte det så nu har jag jätteont i den och huvudet.. Hoppas hon sover en stund nu, så kanske hon är lite gladare sen! :) Inte lätt att vara liten och sjuk ju :( Vårat hjärta! <3 
Jag ska ta och slappa en stund med en kopp kaffe och pepparkakor och vänta på att raringen kommer upp. Stackarn har nog inte fått sova mycket idag han heller. Och så jobba natten på det. Usch och fy!

Nej, det får räcka för nu.

Hej på er!


Kommentarer
Jannica

åh stackars liten. Hoppas hon blir piggare snart :). Kram

2010-12-05 @ 16:34:14
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Så fint du har fått det här i bloggen!

Stackars liten, hoppas hon blir bättre snart <3

Kramkram

2010-12-05 @ 19:18:29
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0