I väntans tider..

Ja det är alltid något man väntar på. Vi väntar på väldigt mycket. UL den 23:e, våran bebis till sommaren, lite varmare väder, höra fågelsång på morgonen… Ja det finns så mycket mer. :)
Men just nu sitter jag och väntar på Therese :) Var evigheter sen vi sågs och nu ska det äntligen bli av, om även för en stund bara. Blir nog inte så väldans sent eftersom jag ska lägga mig i tid, så jag kommer upp imorgon. :) Men det blir av iaf. :)

Hade metodövningar på skolan idag, och det var väldans skoj. Vi skrattade mer än vi jobbade tror jag, eller så gick det på ett ut. Haha. Fick prova på väldigt mycket intressant idag. Hoppas på flera såna bra lektioner framöver. :)

Jag fick iväg blodproverna till SELMA-studien imorse också, trodde hon skulle tömma mig på blod. Haha. 6 rör blev det, såg ut som om hon tagit en halvliter eller något. Men det gick bara 6ml i varje rör, så det blev inte ens en halv deciliter. :) Men det såg så mycket mer ut. Hon frågade om jag kände mig okej, annars så fick jag sitta kvar tills jag gjorde det. :) Tycker om folket på lab, dom är så otroligt trevliga och tar hänsyn till att man är lite kinkig med nålar. Hon tog så liten nål hon bara kunde. :) Ingen var gladare än jag, eftersom det inte kändes då. :) Klarade mig tillochmed utan någon vid min sida idag :) Ibland blir jag så otroligt stolt över mig själv! :)

Men nu blir det lite mer väntan innan Therese dyker upp :)

God Kväll..

<3<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0