Lite bilder. :)


 Vagnen vi bestämde oss för :)

 
Magen V 16+3 <3 Har inte tagit någon nyare bild, så denna är från den 11:e =)

Jaa, vad händer annars då? Här har det målats i köket en del, börjar nog få fason få det också :)
Det kommer bli bra bara det blir färdigt. :)

Imorgon är det skola, ska prata lite med mentorn om min praktik som börjar på måndag :) Och jag fick på Brattska i Vålberg som jag ville ha, så detta kommer ju bli alldeles bra :)

Nu blir det en kopp te, kolla klart på "So you think you can dance" och sen krypa ner i sängen :)
Får se om raringen hinner hem och vill kramas lite innan jag somnar, men det är då inget jag ska hoppas på <3 hihi.

Godnatt på er. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0