Mitt i målandet..

Dax för en liten update igen :)

Antar att det är en del som tycker jag uppdaterar dåligt här, och det kan jag väl hålla med om. Men har inte riktigt funnit tid till att sitta med bloggen. :( Har haft fullt upp med skolan och allt annat som kommer i vägen stup i ett. :) Men nu fick jag mig lite tid när jag sitter och väntar på att färgen på hyllplanen i köket håller på och torka.

Som sagt så är det mycket som kommer i vägen hela tiden, och just nu är det köket som tar upp lite tid. :) Kommer bli såå bra när det är färdigt och vi får bort den hemska gröna färgen. Nog för att jag är galen i grönt (inte så lite galen heller), men det får finnas gränser på vad som är fint och inte. Denna gröna har varit riktigt hemska att titta på och nu äntligen kommer den bort. :) Antar att det är någon flummig hippie på 70-talet som tyckte att ”Nu ska vi göra lite fint här, vi tar den äckligaste gröna som finns och målar köket i” Haha.

Snart är det äntligen tisdag också, längtar så otroligt mycket till att få se våran lill* skatt så det är inte sant. Ska bli så otroligt roligt att få bekräftelse, om ni förstår hur jag menar. Jag är så glad att det är jag och Christian som ska få uppleva allt vad föräldraskap och graviditet innebär :) Vill inte byta för något i världen, allt känns så otroligt bra<3

Hade mamma på besök här igår, så vi satt och drack kaffe och stre bort lite tid :) Så skönt att få göra det ibland. :)
Hoppas ni får det jättebra nere i Skåne under veckan, synd att man inte hade möjlighet att följa med denna gång. Men det kommer nog tid framöver som jag och C kan åka ner och hälsa på Syster Eva med familj :)

Nej, om man kanske ska försöka hitta mer plats någonstans i lägenheten så man kan måla lite fler hyllplan? :)

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0