God kväll..

Börjar bli aningen trött och klockan är bara 23.15. Inte klokt när det gäller mig, jag som är en riktig nattuggla annars. Men men, det verkar ha vänt till att vara pigg på morgon. Får se hur länge det håller i sig.

Ikväll blev det ett besök från mamma :) Blev en kaffe och massa prat. Otroligt trevligt, som det jämt blir med mamma. :) Får ta en till sån kaffestund framöver. :)
Hon fick följa med mig ner till 97:an och hämta en calzone också, var ju så otroligt hungrig.

Blev lite spela när jag kom hem och hade fått i mig maten. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska försöka gå och lägga mig eller om jag ska glo lite mer på TV:n. Det lutar åt att det blir lite mer TV innan sängen faktiskt.

Imorgon blir det en tur till lab på vårdcentralen innan skolan, ska ju lämna lite prover till dom ang. SELMA-studien som jag berättade att vi gick med i. Kanske är bra att få iväg de där proverna till dom, innan det blir försent. :)

Nej, nu ska jag försöka se om raringen har tid med mig en snabb-sväng innan jag lägger mig :)

Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0