Härliga lördag :)

Denna dagen började otroligt bra och bättre blev den! Inget kan göra mig irriterad eller sur idag tror jag.

Fick vakna utvilad och relativt pigg vid kvart över 10, inget illamående (vilket är ett väldigt stort plus) och sen öppna mailen och finna ett mail från CSN :)
Pulsen gick i 280 på mig förut när jag såg att dom skickat ut ett beslut. Jag var så inställd på att jag inte skulle få pengar från dom, eftersom det krånglat så. Men deras beslut var det bästa på hela dagen! Även denna terminen är räddad och pengarna kommer som dom ska. :D Får första utbetalningen till veckan, och det är verkligen inte fel alls!

Jag blir så otroligt glad ibland!!

Annars då? Vad har hänt sen jag skrev sist? Jag kommer inte ens ihåg när det var. Haha.
Oj, det var visst en hel vecka sen. Haha.

Hade en jätte-trevlig kväll förra helgen hos familjen Alkemyr/Dalgren. :) Det blev otroligt många skratt och det behövde vi.
Jag och dAAl funderade nog på ett par ggr vad som var fel på våra sambos, men vi kom inte på det, så det la vi nog ner ganska fort. Haha.

Under veckan har det varit skola och massa fält-studier. Varit på besök på BB med min grupp, det var väldigt intressant. Och vi hoppas på att infon vi fick räcker till arbetet vi ska skriva. :)
Var även och träffade lite OP-flickor :) Däribland min älskade Nathalie. <3 Följde med till UNO på omvårdnads-SM :) det var riktigt kul att få träffa flickorna och lite lärare igen :) Får komma och hälsa på er på HUC snart också ;)

Tack så mycket för den fina kommentaren på inlägget ”Nu är det dax, ännu en gång…” Nathalie. <3 Den värmde otroligt mycket! <3<3

Det där med flytt av blogg, det lägger jag nog ner. Det skulle ta evigheter att kopiera över två bloggar.
Dels denna och sen den jag har alla andra inlägg i, på bloggplatsen . Så nej, jag skippar det.

Bild på magen har inte kommit upp än, men jag ska försöka komma ihåg det till nästa inlägg. ;)

Nu får det bli lite mer surfande och kanske ta tag i disken :)

Hej på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0