Hell yeah :)

Sitter som ett X antal gånger förr och funderar på att byta blogg-plats. Denna gången blir det eventuellt till blogspot (blogger). Det verkar inte allt för dumt, och jag följer väl strömmen och flyttar över så småningom.

Funderar även en massa om allt och ingenting, men det får man göra ibland.
Bland annat om hur det kommer att blir, hur det kommer gå?
Kommer vi klara av detta som föräldraskap innefattar?
Det är nog inte bara jag som haft dom tankarna, utan den finns nog hos väldigt många första-gångs föräldrar.
Detta är ju nytt för både mig och Christian, men allt känns så otroligt bra och rätt så det kan inte bli fel. :)
Vi är så otroligt glada för att vi ska få en liten bebis, våran bebis. Det finns inte ord att förklara med. Men visst att man funderar på hur det kommer bli. Det är ju inte mer än rätt att man gör det någon gång.

Nu får inte folk missuppfatta mig och tro att jag inte vill detta, för det vill jag verkligen!
Men man måste också få rätten att ha tankar kring allt. Det anser iaf jag.

Ikväll blir det segmon och hem till Åsa och dAAl, blir antagligen kvar där tills imorgon.
Christian och Åsa skulle ta sig lite att dricka och jag får inte köra utan att Christian sitter brevid och är nykter.
Så det blir att tillbringa morgonen imorgon tillsammans med Åsa, och det var evigheter sen :) Myyysss :D

Det syns ännu inte speciellt mycket på magen, men ska försöka få en bild så ni får se vad ni tycker. :)
Lite syns det ju iaf. :) Vi märker det iaf. <3

Tid för ultraljudet har vi fått också, så den 23:e februari ska vi dit, gud vad vi är spända och nyfikna. :)
Ska bli så otroligt roligt att få se på den där skärmen, allt blir nog lite mer verkligt när man fått sett för första gången att våran bebis verkligen finns därinne :)

Får se hur det blir med den där flytten, men var så säker, jag meddelar er.
Så mina stackars fans får en chans att hänga med :)

Nej nu blir det duschen, hej på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0