Börjar bli ruggigt sliten...

Det tar otroligt på min energi och den räcker inte till lika länge som förut.
Skulle kunna sova bort tiden som är kvar tills vårat busfrö kommer ut. :) Men det finns lite som ska fixas innan och det finns inte möjligheter till att sova bort så mycket tid. Men det skulle vara skönt ;)
Ett plus är ju att man vet att det verkar som om bebis mår bra iallafall, så som den rör sig och sparkar därinne <3

Just nu sitter vi och kollar på film på tv:n och sen blir det väl antagligen sängen. Iallafall för min del. Hoppas nog att raringen följer med och myser lite. Så skönt att ha honom brevid på nätterna, men från och med imorgon och en vecka framöver så får jag sova själv. Inte kul alls, hoppas veckan går fort :)

Nej fy, jag kan inte koncentrera mig på vad jag skriver överhuvudtaget ju.
Tur att det inte är så varmt iallafall. :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0