Dax för sängen..

Ja jag är inte så mycket nattuggla längre, är piggare på morgon nu för tiden. Är ju inte fel det heller. Får ju mer gjort på dagarna då. Hoppas bara att bebis har liknande dygnsrytm sen. :)

Idag har varit en bra dag, har inte haft ont. Men det har fortfarande varit varmt och tugnt. Och fötterna har varit svullna. Men som sagt, det är helt klart värt det <3

Var och hälsade på Angelica idag och drack lite kaffe och pratade en massa som vanligt :) Och imorgon bär det av hem till henne igen, för att vara med på home-party :) Ska bli intressant och se hur ruinerad jag blir när jag väl bestämt mig för allt jag vill ha. Haha.

Nu blir det iallafall sängen och läsa lite innan jag stänger min blå-grå-gröna ögon :)

Hörs imorgon igen!
Godnatt! :)



Kommentarer
BoBo

Att va piggare på morgonen än på kvällen/natten är ett tecken på att man börjar bli gammal ;)

2010-07-17 @ 09:32:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0