En fullspäckad helg!

Ja det har varit fullt upp hela helgen tror jag. Började i torsdags med en supertrevlig stund på bio. Christian och Therese hade bokat biljetter till Eclipse och överraskade mig med det :) Blir så himla glad när man blir överraskad på det där viset :D Tack så mycket! :)

Fredagen var vi i Åmål och hälsade på Helena, och det händer inte allt för ofta. Käkade lite mat och satt och stre lite, inga fel alls. När vi kom hem blev det ett dopp i Sävsjön med Åsa och det var inte dumt, men det var bra jädra kallt så det tog ett tag och komma i. Haha. Men årets första dopp blev väldigt sent. Men nu är det gjort iaf.

Lördagen bjöds det på en "liten" promenad i stan på för/eftermiddagen. Vi åkte in med Therese till Värmland Pride och gick med i paraden :) Det var väldigt varmt, och dom hade ett ganska högt tempo. Så det var ingen höjdare och "springa" med hög-gravid. Nästa gång ska jag möta upp dom någonstans istället. Eller se till och inte vara gravid vid tillfället. :) Kul var det iaf! Synd att man inte vågar chansa på att bebis vill stanna kvar tills det är beräknat för då hade jag följt med till Stockholm Pride också :) Men det kommer flera gånger.

Efter priden så bar det av hemåt för att göra sig iordning för ännu en tur till staden. Det bjöds på grillning och trevligt sällskap hemma hos ett par kompisar. Och Christian fick i sig en grogg eller två och blev lite söt. Haha. Hade väldigt trevligt iaf, och det blev till och med lite poker-spelande med gänget. :) Var hemma här vid halv 4 ungefär imorse. Denna kvällen står på "Att göra igen" -listan :)

Idag har det bara varit sova och mat som funnits på planeringen. Har inte funnits ork till något mer.
Sagt hej till Åsa en sväng eller två gånger iaf. :D <3 Jag diggar dina "muffins" hjärtat <3

Nu blir det lite kaffe och kanske en sväng på facebook.

Hejda!



Kommentarer
Åsa

Hahahaha. Mina muffins ÄGER ;) Dom andra blev jätte bra och jättegoooa ;) Puss

2010-07-12 @ 10:03:14
URL: http://alkemyr.blogg.selogg.se
Therese

Vi får satsa på Stockholm Pride nästa år ;)

Bion var trevlig så det måste vi göra om, fast vi behöver ju inte se samma film igen :D

Kramkram

2010-07-17 @ 00:05:25
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0