Energi till tusen..

Men kan inte starta dammsugaren förens Christian vaknat till liv. Och om jag överhuvudtaget börjar göra någonting så kan jag inte göra det försikigt, det ska smällas och tappas saker och allt möjligt bara för att jag inte vill väcka honom. Så jag får snällt vänta tills han vaknar istället.

Har varit en tur till Åsa och Linnéa på förmiddagen, så mysigt att bara kunna gå dit och säga hej eller godmorgon. :) Ni är ju bara för underbara båda två. :) Linnéa målade mina naglar (och lite runt om, men inte alls så mycket jag trodde det skulle bli) och det var såååå fint :D Hon var så söt när hon satt där och skulle kleta dit färgen. :) Får ta och skaffa lite fler roliga färger som vi kan kleta med :D

Tidsfördriv finns det inte gott om, tråkigt har jag. Så nu blir det väl mer facebook (tills internet tappar kontakten) och ännu en kopp kaffe. Tur att bebis håller igång därinne så jag har något att tänka på iaf <3

Hej så länge :)



Kommentarer
Åsa

Du är precis lika underbar du gumman :) Haha, duktig på att måla var hon allt ;) Puss i massor

2010-07-05 @ 16:18:40
URL: http://alkemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0