Inga fel det inte..

Har spenderat min dag med att städa och tvätta (ovanligt?) och vikit tvätt, plockat undan en massa. Sen kom underbara Åsa och räddade mig från städningens grepp. :) Har haft en mysig stund med henne och Yatzy nu ikväll. :) Var inga fel alls. Även Johan (Åsas bror) var med en sväng :)

För några minuter sen så gled den bästa älsklingen man kan ha och våran fina ford in på gården :D Den fungerar igen, och det är helt underbart! Christian och Niklas har slitit med motorbyte sen igår eftermiddag. Och nu är den fullt brukbar igen :D Så nedrans bra! :D Forden är en väldigt fin bil :)

Känns så skönt att ha raringen hemma igen, det var lite tomt utan honom inatt. Har haft lite värk (antagligen för att jag inte har tålamod till att göra ingenting) och just nu vill jag ha honom så nära det går (och han vill ;P) eftersom det ändå inte är så länge kvar, och busfröet kanske inte ens vill stanna i 3 veckor till. Det vet man ju aldrig. <3 För våran del så kan bebis få komma när som helst, vi längtar ju såå <3 Det är förresten full fart på den lill*, så ni vet ;)

Nej, nu ska jag vara lite social mot raring innan han somnar. Det dröjer nog inte förens jag sover heller.
Fast jag hoppas nog på att vi kanske kan se en film innan sängen, får se vad han tycker och orkar med :)

Godnatt på er. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0