Ny dag..

Satt uppkrupen i köksfönstret inatt och kollade på det fina fyrverkeriet som var :) Synd att det ovädret inte kom hit. Hade varit underbart. Men vi fick ju lite muller och regn nu på förmiddagen/dagen iallafall, det var inte dumt. Hoppas verkligen att det kommer mer oväder :)

Tänk om man skulle uppbåda lite energi och göra något här hemma, disken är iallafall gjord. Så det är egentligen bara golven och lite plock som ska undan. Men det är ju såååå himla kvavt ju, och fötterna är svullna. :( Men det blir inte bättre av att bara sitta still heller, då blir jag ju rastlös till på köpet. Så om inte raringen har något bättre förslag så blir det nog städning idag :)

Måste bara skriva att jag hittat en jättetrevligt forum på familjeliv.se :) Verkligen kul och skriva lite med andra blivande mammor runt om i landet, som dessutom är i ungefär samma vecka som oss. :) Det bästa är nog att dom står ut med min nyfikenhet och alla frågor. :) Det är supertrevligt, så där blir jag nog kvar ett tag! :)

Bebis rör sig som vanlgit och det känns underbart, men nu vill jag nog att tiden sak gå liiite fortare så man får se hur den lill* ser ut. :) Jag hoppas på Christians mörka färger, fast han var ljus när han var liten, det gillas skarpt :) En sak är ju säker iallafall och det är att det antagligen kommer vara ett litet (läs: stort) busfrö. :)
Vårat busfrö <3 <3

Nu blir det annat, hejda!



Kommentarer
Therese

Eller så blir bäbis raka motsatsen till sina föräldrar och blir lugn som en filbunke ;)

Det var tydligen ett rejält oväder i Säffle den natten. Otroligt nog sov både jag och Sandra oss igenom hela spektaklet.

Kram

2010-07-16 @ 02:29:02
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0