Jaha.

Så bra gick det med att uppdatera här. Haha. Att jag aldrig lär mig att jag inte ska lova något när det kommer till bloggen. Haha.

Har haft fullt upp med:
Besök hos Rut och Hilding i Skruvstad och fått väldans god mat, som alltid.
Har varit i skolan och haft avslutning i Mariebergsskogen. (Tror jag skrev det i förra inlägget).
Börjat med min kurs för sommaren, psykiatri.
Haft en väldans trevlig torsdagsdejt med bästa Therese. :) Det blir alltid så himla bra när vi ses :)
Var tur och retur till Åmål med Therese på fredagen. :) Det var en väldigt trevlig färd som avslutades med glass när vi kom tillbaka. :) Inge fel det inte. :D

Älsklingen har tagit ledigt, så nu är han hemma ända fram till onsdag, (inte nu på onsdag utan den efter) och då hinner vi flytta och få lite iordning. Vi packade ett par timmar igår, så nu börjar det komma ner i kartonger. Men det är ju så svårt att veta vad man ska packa. Med min tur så packar vi väl ner en massa som vi behöver de sista dagarna.
Det är på gång iaf, och det känns så underbart. Vi längtar så :)
Lite tråkigt är det ju att jag inte får bära så tungt, helst inget alls. Men jag vill ju göra min del också, så det blir ju att jag smygbär lite, inte allt för tungt men lite :) Jag är så stönig, men jag känner ju om det är för tungt. Det är ju inte så att jag bär på magen ;) Nej men jag ska försöka låta bli, jag kan städa och plocka ur lådorna istället sen, och packa i dom nu förstås :)

Bebis rör på sig mer och mer och vi längtar så <3
Börjar kännas i höfter och bäcken allt mer. Det är inte så tungt åt mig än, har ju så liten mage. Men det känns ju lite ändå, och med denna värmen så blir det väldigt lätt jobbigt ändå.
Men allt kommer vara värt det. <3

Nu blir det väcka raring och få i oss lite frukost innan dagen drar igång <3



Kommentarer
Therese

Våra dejter blir alltid, alltid lyckade! :)

Kramkram

2010-06-07 @ 03:02:51
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0