Nämen hoppsan..

Nu har jag gjort det igen, jag har glömt bort min blogg. Hoppas ni kan förlåta mig. ;)

Hänt en hel del (eller inte), för jag är en mycket upptagen människa (eller inte).
Ska försöka skriva ihop en liten update senare ikväll, eller imorgon. Antagligen det senare alternativet.
Snart blir det en liten promenad med bästa Therese och sen blir det nog en lugn kväll, kanske hinner med inlägg då.

Skolan är slut för denna termin, förutom att jag läser en kurs under sommaren också) och vi hade en mysig dag på Mariebergsskogen idag. :) Lyckades även få lite (röd-brun) färg, och det gör lite ont. Men men, det var det värt. :)

Nej, nu hörs vi sen (eller imorgon).
Hej hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0