Ny vecka. :)

Ännu en ny vecka har börjat och det innebär att det är vecka mindre av tiden tills vi får se våran lilla skatt. :)
Nu har vi gått in i vecka 19 (18+1) och vi väntar spänt på de första sparkarna :) Får hoppas att jag börjar känna av dom snart. :) Längtar så otroligt mycket efter det. :) Vi ska antagligen försöka få tag i en sån där apparat dom har på MVC så vi kan sitta hemma och lyssna på de fina ljudet från hjärtat. :)

Idag har jag varit hos Åsa och la familia :) Har varit en fullspäckad eftermiddag med hårfärgning och jaga barn och hund ;) Tog liiiite längre tid att få i slingorna på Åsa än vad det normalt brukar ta, men det blev väldigt bra. :)
Blev bjuden på god mat och iskaffe. :) Inga fel alls, får försöka hälsa på snart igen :)

Nu blir det alldeles snart sängen, bara M.A.S.H på tv4+ är slut. :)

Saknar raringen också, blir så otroligt tomt både hemma och i sängen utan honom <3

Nej, godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0