Oj så lång tid det har gått. :O

Nu var det nästan skamligt gjort av mig och inte blogga på så länge.
Har totalt tappat lusten med blogg, men jag vet också att folk som jag inte pratar ofta med läser här också.
Kanske borde ta mig tid till iaf ett inlägg med lite uppdate varje dag :)

Vad har hänt sen sist då?

Jag har lagt praktiken åt sidan och får ta den sen när jag kommer tillbaka från mammaledighet och sånt :)
Ryggen pallar inte just nu, och jag kan inte stoppa i mig en massa tabletter heller. Det enda jag kan ta är panodil och det hjälper ju inte, så det är ingen idé att ens försöka med dom :( Skönt att det gick att lösa praktik-frågan iaf, synd att det blev såhär bara. Trivdes otroligt bra på Brattska och dom trivdes med mig fick jag höra :) Får hoppas att det kanske blir rentav samma praktikplats eller en lika bra när det är dax för det igen :)

Så nu sitter jag med hemarbete i 3 veckor till, allt jag fick med mig hem ska vara klart då. Hoppas jag hinner. :)

Annars då? Händer det något annat roligt då tro? ;)
Ja, magen växer :) Dock är den inte jättestor, men det kommer nog det med :) Jag kan inte dölja det iaf, och det vill jag ju verkligen inte. :) Nu är vi i vecka 18 (17+6), och tiden går segt. Vi var iväg till MVC i onsdags och då fick vi lyssna på våran skatts lilla hjärta. :) Vilken härlig känsla det var och få sitta där med älsklingen och få höra de små (snabba) hjärtslagen <3 Ska dit igen i vecka 21 och få lyssna lite mer, egentligen skulle vi inte dit förens vecka 25 men BM var så otroligt snäll så vi fick ett snabb-besök till ;) Förresten, det var våran 4:e BM detta, men nu slipper vi nog byta utan vi får ha den vi har nu tills det är dax iaf ;)

Igår hade jag en väldigt trevlig dag :) Träffade Nathalie i några timmar :) Det var inga fel alls :) Synd att det blir så himla sällan bara. :( Efter det så bar det iväg mot MC Donalds där jag skulle möta upp Therese :) Satt där och skrattade med henne och Sandra åt allt möjligt folk. Inte fel det heller, och kul var det. :) När jag väl kom hem så blev det en natt-promenad med Helena och vovvarna :) Henne ser jag inte heller för ofta, men nu blir det förhoppningsvis att vi ska umgås till veckan :)

Nej nu får det vara nog för en stund. :)
Hej på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0