Alldeles mitt i natten :O

Otroligt nog så är jag vaken vid den här tiden på dygnet! Och det, kära läsare, det händer då inte för ofta. Energin brukar räcka fram till 22-23 om jag tvingar mig själv lite extra. Är otroligt tråkigt att vara så kvällstrött, men å andra sidan så vaknar jag ju tidigare på morgonen nu också, så det jämnar väl ut sig. Konstigt bara att det är precis tvärtemot hur jag var innan vi blev gravida. Då kunde jag banne mig vara vaken långt in på sena natten och sova bort dagarna utan problem. Kanske är en positiv vändning detta. :)

Nu sitter jag med min risifrutti och funderar på om jag inte ska försöka få kontakt med John Blund. Vore inga fel att komma i säng snart.

Tillbringade en sväng hemma hos Miss T förut, väldans trevligt som alltid. :)
Bebis verkar tycka om att jag tillbringar tid med faster också, för det rör mer på sig när hon pratar :) Och jag tror (vet) att bebis hör henne :) Så nu vet du det Therese, att du slipper inte undan när bebis väl har tittat ut. :D

Nej mina vänner, nu har jag ätit upp risifruttin och sängen kallar!

Godnatt!


Kommentarer
Therese

Jaadu min kära Fröken C, du vet hur du ska få mina tårar att komma fram du! Haha nu sitter jag här alldeles tårögd ju :P

Och du.. Jag vill inte ens slippa undan, inte för allt i världen! :D <3

Kramkram

2010-05-08 @ 01:29:20
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0