Bättre idag..

Känner mig piggare idag, så jag slipper nog bli sjuk. :) Kan ju hoppas iaf.
Imorgon blir det skolan och hoppas på att min hälsa håller sig på den goda sidan. 3 timmar psykologi på morgon kommer nog att pigga upp, eller inte. Hoppas att vi ska göra något kul imorgon, för jag kommer nog avlida om jag bara ska sitta och lyssna alla de där timmarna.

Idag har det varit en väldigt lugn dag, flr mig iaf. C däremot har inte varit hemma alls mycket. Började dagen med att följa med Åsa till stan, och efter det blev det hem till Marita och hjälpa henne med lite grejer och nu är han i stan och hämtar bilgrejer. Hoppas han kommer hem snart igen, är så kram-sjuk. Och sen börjar han jobba imorgon kväll igen, så det vore trevligt att få liiiiite tid med honom innan jag går och lägger mig.

Snart är det bara en månad kvar tills man kan börja flytta grejer, längtar så otroligt mycket efter det.
Ska bli så skönt att vi får något nytt, som bara är vårat ifrån början. Lite svårt att förklara, men men. Jag vet hur jag menar iaf. :)
Ska bli så mysigt att få göra iordning för bebis ankomst och få allt färdigt. :)
Kommer inte hinnas med så mycket grejande när bebis kommer, då är man ju upptagen med att mysa och snosa och ta hand om bebis ju :)

Nu kom raring, så nu blir det till att vara social :)

Godnatt på er!



Kommentarer
sandra

Vart ska ni flytta? Kommer inte ihåg om någon berättat för mej :P

2010-05-06 @ 22:59:44
URL: http://znisse.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0