Dom senaste dagarna ..

Fredag: Hade jag en dejt med älskade Therese :) Det var verkligen välbehövligt efter en lång tid utan dejter. Vi möttes på ICA för lite handling, och vi är ju som vi är och handlar halva ICA för ett par timmar tillsammans. Slutade med paj och vanlijsås, godis och chips. Fast nästa gång skippar vi nog pajen och kör på dom hederliga vitlöksbaguetterna istället :)
Skulle följa Therese hem där på natten, och man kan ju fundera på vad dom släpper ut för folk på nätterna. 4 "småbarn" tyckte det var kul att kasta runt en cykel vid ICA, välta en mopedbil och sparka och slå på allt dom kom över. Jisses. När jag väl följt Therese och skulle hem igen så mötte jag en väldans arg tjej och nån stackars kille, och tjejen gick och skrek att hon skulle kunna döda någon och gick rakt emot mig. Men hon ändrade sig tydligen och vek av ett par meter innan hon kom fram och muttrade att "Nej, det var ingen värd att ge stryk". Haha. Vilket folk det finns. :P

Tack Therese för en väldans trevlig kväll iaf. <3

Lördag: Var och firade "lille"bror som fyllde 17 :) Han är inte så liten längre. Men han är ändå alltid min lillebror. :) Satt och pratade med mamma och Jennie ett par timmar, bror såg jag i typ 40 minuter sen drog han. Det var nätt och jämt så han var hemma och åt tårta med oss. Haha. Christian var också med, han hann med lite tårta iaf innan det var dax för jobbet. :)
Sen bar det av hemåt för att göra skolarbete och sova. Var så himlans trött när klockan var 1 inatt så jag kände att jag skulle kunnat somna sittandes framför datorn. Hade ju inga problem med att sova inatt iaf :)

Pratade lite med raringen när han kom och la sig imorse, och sen sova jag lite till. Är inga fel att passa på att sova lite längre ibland, och speciellt inte att få ligga brevid raringen <3

Nu sitter jag och väntar på att Angelica ska komma hem så hon får bjuda på en kaffe. :) Har så otroligt tråkigt hemma och vädret lockar inte till en promenad heller. Iofs så hade nog inte det spelat någon roll om det varit finare väder, höfterna och bäckenet gör så otroligt ont ibland, så jag tar mig inte många meter innan jag börjar vagga fram som en anka. Får hoppas att det kanske kan gå över lite grann, för så här orkar jag nog inte gå hela sommaren :( Nog för att det kommer vara värt varenda uns av smärta, men det får ju finnas gränser på vad man klarar och inte.




Från i fredags. V. 28 (27 +5) <3



Kommentarer
malin

jadu, det kan vara farligt i grums. ;)

2010-05-23 @ 14:54:32
URL: http://malineriksson.wordpress.com
malin

sv: ja, det är sant.

ja, jag har blivit mer och mer inne på att köpa den rosa faktiskt. HAHA, det har du rätt i. ;)

2010-05-23 @ 15:23:01
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Therese

Tack själv! Det var verkligen välbehövligt <3

Men gud vilka puckon det finns! Haha hade det varit jag som mött den där arga tjejen hade jag väl åkt på stryk med min tur ;)

Vi får ta en dejt snart igen.

Kram!

2010-05-23 @ 17:09:39
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Åsa

Söt du är gumman :)

Jag längtar som en tok efter er och att ni ska bo här :)

Då kommer ja komma över när jag är ledsen och sitta hos er ist :)



Älskar dig. Puss

2010-05-24 @ 09:22:30
URL: http://alkemyr.blogg.se/
ullissa

Ja inte var du stor!! Men det är en väldigt söt liten mage!!

Men överansträng dig inte nu vännen!! Säger kroppen att du skall vila så gör det!!



Kramisar Syster den större!!

2010-06-02 @ 23:25:32
URL: http://ullissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0