Helgen som var.

Tillbringade helgen med bästa Helena. Var så otroligt trevligt att träffa henne igen.
Inledde besöket med att konstatera att vi inte kunde grilla eftersom det behagade regna till och från. Så det blev pizza och det var inte dumt det heller. Kvällen/natten tillbringades med kortspel (som Helena såklart vann) och lite alkohol. (Nej, jag drack inte ;P) Lördagen var vi och hälsade på Laila och Tony och deras vovvar. Jason (en av hundarna) har verkligen fångat mitt hjärta. Han är ju bara för underbar. Mitt hjärta smälter varje gång jag träffar denna underbara hund!
Blev attt vi grillade tillsammans med dom innan vi började planera hemfärd. Och gud vad gott det var!
Tack Helena för en trevlig helg :)

Väl hemma blev det en film innan vi gick och la oss, var så otroligt trötta så det blev sängen ganska tidigt för att vara en lördag. Och eftersom Raringen skulle åka till E-tuna igår så var det bra att vi kom i säng i tid.
Medans han åkte iväg så passade jag på att städa och greja här hemma och hann även med en fika med P och A.

Idag sitter jag här och funderar på om det är min tur att bli sjuk. Har sovit otroligt dåligt inatt, dels för att jag vaknat av kramp i vaderna och dels för att jag haft ont i resterande kroppen +att grannar har väckt mig genom att för en massa väsen också. Och inte nog med det, rutan i våran port har dom sparkat sönder, så j*dra moget..

Våran skatt håller mig sysslesatt med att sparka och vända på sig. Och det är lika underbart varje gång jag känner det. Synd att det inte hinns med att känna ordentligt än för pappa, men det kommer mer och mer. Och snart är bebis stark nog att sparka så det känns mer, även i pappas hand :) Visst att han har känt det, men det är ju inte lika tydligt som vad jag känner det. Det är inte alltid lätt för mig och veta om det är många sparkar eller om det ska vara några enstaka heller, men snart blir det nog rutin på det med :)
Helena hade oturen att inte få känna alls när vi var där, för när den rörde på sig så var det ungefär som att "Jag lever, men vill inte röra på mig mer än nödvändigt". Haha. Blir nog mer till nästa gång vi ses. :)

Nu ska jag avnjuta en kaffekopp och en gammaldags cocosboll. :)

Hejda!


Kommentarer
Helena

Heej gummsa mi :)

Tack själv/a för en trevlig helg, så gött o ha er här :)

Åh ja hoppas att ja får en känna en spark nästa gång vi ses, för de fick ja ju inte ida heller <3

Ha de gött o sköt om er nu :)

Pözzokjamis

2010-05-04 @ 23:30:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0