Joda.

Natten blev mot förmodan relativt lugn och jag fick sova utan problem. Låg och lyssnade på dom ett tag, det gick inte och undvika eftersom dom stog ute på balkonger och pratade i trappuppgången. Men men, det är väl klart att dom ska få festa, jag är ju ingen surkärring, men jag vill ju faktiskt kunna sova. Och det fick jag, så ingen skada skedd, inte hos oss iaf :) Undrar om de andra grannarna håller med? Dom kanske inte är lika positiva som jag är. :)

Nu sitter jag med en kaffekopp, och spelar på king.com. Dom hade fått lite nya roliga spel så det blev att jag fastnat där igen. Men det gör ju ingenting, det är ju söndag och jag har inget planerat. Det enda är ju maten som ska göras sen, men jag vet inte vad det blir än. Hmm..

Vet inte om jag skrev det häromdagen, men CSN var riktigt snabba med beslut denna gången. :) Sökte ju csn för sommaren eftersom jag bestämde mig för att läsa psykiatri under de 10 veckorna, så blir det en kurs till klar innan våran skatt kommer. Och det var inga problem, dagen efter jag skickat in min ansökan så hade jag beslutet i mailen på att jag fick beviljat. Inga fel alls. :)

Nej, spela lite till och sen försöka göra något annat kanske :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0