Konstigt..

Hittade kommentarer som inte blivit godkända. :/ Trodde det skulle komma upp på min startsida att jag hade nya, men jag fick tydligen leta upp dom själv.

Jag skrev ett inlägg häromdagen om att fredagen bjöd på slappande och en kväll/natt hos Patrik och Angelica. Det var ju faktiskt inte det enda vi gjorde. Vi var ju faktiskt med bästa Therese hemma hos hennes och Christians mamma och åt väldans god mat, och skrattade så jag trodde magen skulle gå sönder. Det är bra konstigt att jag inte hade träningsvärk efter det. Haha. :) Kattmaten var nog det roligaste, eller var det grädden? xD HAHA.
Oj vad kul det var. Och det måste göras om! :D 

Varför skrev jag inte om detta förut? Tankspridd som jag är, och eftersom jag bloggar så otroligt ofta (inte) kommer inte ihåg vilken dag jag gör vad, eller vad jag gör överhuvudtaget. Då blir det lite knas och bortglömt. :O Men frågan är, hur kunde jag missa och berätta om något som gav mig så mycket skrattkramp?
Svaret är enkelt, jag är den vimsigaste fröken C som går att hitta! Haha.

Men ska försöka bli bättre med det där. :)
Bloggandet alltså, vimsigheten kan jag inte göra något åt ;)



Kommentarer
Therese

Jag tror kattmaten och grädden var ungefär lika roligt, fast det var lite oväntat det där med kattmaten :D



Du ÄR vimsig, men det gör inget - vi tycker om dig ändå!

Kram

2010-05-20 @ 22:56:19
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0